counting




menghitung hari-hari yang tinggal. berat hati ni nak pergi sebab tak pernah pergi jauh-jauh, lama-lama. aku tengah sediakan diri tinggalkan apa yang aku ada dekat sini. orang boleh cakap apa je mengada, mengedik, manja atau apa sekalipun. dia takda dekat tempat aku. 3 bulan. 3 bulan dekat sana dengan family, kawan-kawan takda, fon  weekend baru dapat.

aku decided buat mcm tu sbb aku.. takut . dan... tak percaya. dulu tak sampai 2 minggu aku tk pkai fon malah aku cari jugak call guna public dengan numb sape-sape. tapi at last dia curang jugak. aku setia bodoh semata. tapi mengaku lah masa tu aku memang bodoh. mata aku buta dengan setiap apa yang dia buat. 






 plus, kalau dia betul, dia akan cari. dia akan fight bila kita cakap nak tinggalkan dia. dia mesti ada effort. tapi takda. dia biarkan tanpa membantah. langsung.. so kita faham kita ni setakat mana. so tenangkan fikiran dan hati sendiri. semuanya menyemakkan kepala. dan sememangnyaaa, dia tak betul. aku tinggalkan dia bukan sebab apa, sebab dia memanglah sangat tak betul !






No comments:

Post a Comment